brugse trippeldagen

Posted by by hendrik dacquin on 25 Apr at 12:49 AM

brugsetrippeldagen-380.jpg
postrock is dead.There we said it! The last ten years we survived on white bread and choco and this has to change. We’ve been ripped by our record labels, betrayed by our postrock peers of toman and transit (who called us “vetzakken”) and we are left desillusionated by the current affairs in alt.post.rock. This has to stop! Therefore de portables reach out to new musical partners in crime. Goodbye Sylvester Anfang, hello Christoff, Dana Winner and de kreuners. The climax of our transformation will be on the 20th of July where we will share the stage with our new friends in Bruges. Virtue our religion and enlightment will be yours; believe us, topless is more.

12 comments

gravatar
# Bramus! Apr 25, 2008 at 01.16 am

Muha, die affiche heeft wel een énorm tienomtezien+vtm-gehalte :D
Tijd om de “Thousand screaming women every sunday that’s fact!” te bewijzen ;

 
gravatar
# lobke Apr 25, 2008 at 03.23 am

remind me again: hoe waren wij hier weer in beland? man man, ik stel voor dat we vroeg genoeg aan die brugse tripelkes beginnen :

en toch wel weer ‘the portables’ zeker!

 
gravatar
# hans Apr 25, 2008 at 03.24 am

eigenlijk moest dat Hans Says zijn, maar lob was hier nog ingevuld…

 
gravatar
# Hendrik Apr 25, 2008 at 03.26 am

De affiche is gepakt op ALLE de Lijn bussen in Brugge :-
Ze verwachten 10.000 man !

 
gravatar
# Luckie Loek Apr 25, 2008 at 04.29 am

dilemma…moet ik jullie best voor, na of tijdens de climaxale transformatie live aan’t werk zien ?

 
gravatar
# klakke Apr 26, 2008 at 12.13 pm

net aan het begin van bouwcongés, mmmh… grumbble, grump, maja, misschien, ‘k weet nie: tis ongeveer 30 jaar geleden dat ik kreuners nog gezien heb, en portables toch ook al jaar of vijf:) Vind het eigenlijk flauw, als jullie het echt menen moe(s)ten jullie op rimpelrock staan

 
gravatar
# Hendrik Apr 28, 2008 at 03.33 am

We zijn nog aan het onderhandelen met de organisators van rimpelrock! En met de organisatoren van Rock Dadizele, de priesterfeesten in oostakker, Alzheimerrock in mmm (waar waren de alzheimerfeesten alweer) en Rock Yicht in Cafe “alle wegen leiden naar reuma”.

 
gravatar
# Bertrand Lafontaine Apr 29, 2008 at 06.14 pm

En met RockSchilde, georganiseerd door plaatselijk rusthuis “Het Incontinentaal Ontbijt”.

 
gravatar
# davy Apr 30, 2008 at 04.09 am

wanneer zijn jullie te zien in 10 om te zien?
——-

 
gravatar
# Preston Kendall Aug 27, 2018 at 10.06 am

I did go to the bridge triptych and enjoyed a lot over there. I’ve already read through the grademiners review so I knew what was to be expected from over there. And over all, the journey had really been pleasant.

 
gravatar
# pexe jurer Nov 15, 2018 at 12.43 am

wow… what a great blog, whatsapp sniffer Ogwhatsapp  story saver

 

add a comment