Armoooooooo

Posted by by hendrik dacquin on 05 Nov at 04:50 AM

mooooo oooo

We wanted to share some old-school goodies. On the VPRO website you can find back a rare Wio/Ed Nolbed/de portables live recording, a little videoclip of Milkman, a song about the strange fascination and impact cows have on Joke, Wio’s partner in crime, and some very funny pictures of Jurgen wearing purper pants.

We also found back two interviews of Köhn and de portables by meertv, conducted during the Impakt festival in october 2004. I assume we were a bit tipsy. But it’s a fun watch if you are into dutch interviews, and frankly, who isn’t?
hansie
Watch interview with Hans

hendrik en jurgen
Watch the interview with Jürgen and Hendrik 

14 comments

gravatar
# wio Nov 6, 2005 at 10.53 pm

waw! coole filmkes, coole show en al.. jammer da’k er toen nie bij kon zijn confused

 
gravatar
# shakerman Nov 7, 2005 at 04.59 am

en waw! eindelijk een maserati op de muscle-website. (voor de nerds: ‘k twijfel tussen bora of merak. iemand?)

 
gravatar
# hendrik Nov 7, 2005 at 12.37 pm

ik denk nen bora maar het kan ook een merik zijn natuurlijk. Ik weet dan ook niks van auto’s

 
gravatar
# wio Nov 7, 2005 at 10.58 pm

maar er scheelt wel iets met zijnen uitlaat..

 
gravatar
# Bertrand Lafontaine Nov 8, 2005 at 12.42 am

Verwarrend: er zijn nu twee shakermannen! Bart, die op pukkelpop twee jaar geleden heeft meegeshaket. En Stijn, die afgelopen zaterdag uiteindelijk onder de peer pressure bezweken is. Ik stel voor: Bart = original shakerman. Stijn = shakermietje. Iedereen akkoord?

 
gravatar
# shakerman Nov 8, 2005 at 04.25 am

Er kunnen geen shakermannen genoeg zijn. Maar toch eis ik de term “originele shakerman” op; vorige twee keer al vergeten, Bert? Optreden met dat stripperke, en trouw B&T? Wou dit toch es vermelden, want waarlijk zo’n optreden vergt heel wat voorbereiding en stressbestendige vaardigheden. ps: Bert heeft een klein pietje.

 
gravatar
# wio Nov 8, 2005 at 04.36 am

Ik stel voor dat we bij één van onze volgende optredens eens een heus shakermannen-duel organiseren. Dán zullen we weten wie de échte shakerman is :-

 
gravatar
# ben Nov 8, 2005 at 07.49 am

stijn gets my vote.<br>
ps: bert has a very klein pietje

 
gravatar
# Bertrand Lafontaine Nov 8, 2005 at 08.30 am

My pietje has tenminste proven its value!

 
gravatar
# hendrik Nov 8, 2005 at 08.35 am

tis waar er scheelt niks aan jouw uitlaat.

 
gravatar
# ben Nov 8, 2005 at 08.48 am

ah, spreekt iemand uit ervaring? ;

 
gravatar
# Pieter L Nov 11, 2005 at 08.00 am

waarover gaat het?

 
gravatar
# Pieter L Nov 11, 2005 at 08.01 am

En waarom lacht Hendrik eigenlijk op die geposeerde foto/avatar? Heb hem anders nog nooit zien lachen.

 
gravatar
# grstudent Jun 6, 2006 at 09.57 am

Mooi interview hans, ge legt het even goed uit als in de les!
:-
——-

 

add a comment